2016/05/30

OOTD Kasia: Boyfriend Jeans II

No i po długim weekendzie... Powrót do rzeczywistości jest dość męczący i zdecydowanie przydałby mi się jeszcze jeden dzień nic nie robienia. Jestem z tych, którzy lubią poniedziałki, ale dziś to nie zadziałało. Koniec narzekania!
Luźne spodnie (dupa urosła, więc luźne tylko teoretycznie), zwykły t-shirt i lekka narzutka to dla mnie dobry codzienny wybór. Bez przesadnego przejmowania się "czy na pewno to wszystko do siebie pasuje?". Tym bardziej, że zdjęcia robione w weekend... wtedy to i makijaż jest dla mnie zbędny... (no, prawie).

Ok, na razie tyle :) Do zobaczenia wkrótce!












6 komentarzy:

  1. Nie zauważyłam, żeby dupa Ci jakoś znacząco urosła ;p
    spodnie są tak luźne, jak luźnymi być powinny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna ta narzutka i te spodnie :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna stylizacja. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. super te spodnie fajny fason

    OdpowiedzUsuń
  5. Very comfy look! love your jeans!

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne i luźne połączenie :) I świetna narzutka!

    OdpowiedzUsuń

Witaj na naszym blogu! Jest nam bardzo miło, że możemy Cie tutaj gościć. Jeśli nasz blog Ci się podoba dodaj nas do obserwowanych. Będzie nam bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza! :)