2017/01/31

Ania - Oversize Sweater

Oversizowy sweter jest niewątpliwie bardzo modny podczas tegorocznej zimy. Musimy jednak zdać sobie sprawę z tego, że nie jest to najbardziej seksowna część kobiecej garderoby. Zdecydowanie nie podkreśla figury , pozwala jednak ukryć dodatkowe - zbędne - centymetry ( co w moim przypadku mnie bardzo cieszy ;) )  . Głównym plusem jest to, że takich swetrów jest mnóstwo w second handach, więc nie trzeba wydawać fortuny, żeby mieć modną i ciepłą rzecz. 

Mój oversize zestawiłam ze spódnicą i kozakami za kolano, ponieważ chciałam chociaż w drobnej części przemycić do całej stylizacji trochę kobiecości. Kapelusz to ostatnio mój stały stylizacyjny element oprócz niezbędnych okularów - tym razem to nowe czarne klasyki z ZAFUL.COM znajdziecie je TUTAJ 










Okulary TUTAJ





Fot.Make Your Style

 Sweter SH ( Podobny TUTAJ ) / Spódnica HOUSE / Kapelusz H&M / Kozaki PRIV SHOP / Okulary TUTAJ

 Buziaki <3

20 komentarzy:

  1. fantastycznie wyglądasz:) śliczny sweter:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pal licho, że mało seksowny - nie wszystko co nosimy musi wyglądać seksownie :)
    Grunt, że fotogenicznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny zestaw, podoba mi się !

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie bomba, bardzo kobieco :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja kocham takie swetry! Całość bardzo w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu,cudowna stylizacja ....sweter fenomenalny i to polaczenie ze spodnica i dlugimi butami,brawo:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne okulary, chętnie bym je sobie zamówiła. Ty wyglądasz w nim obłędnie, a ja niestety mam stracha przed zamówieniem okularów przez przymierzenia ;/ Cała stylizacja super !

    http://przymierzakwm.blogspot.com/2017/02/czy-to-ma-sens.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy tak niewielkich cenach można zaryzykować ;)

      Usuń
  8. Świetna całość, buty i sweterek skradły moje serce! ❤

    OdpowiedzUsuń
  9. Boze jak ja tesknie za moimi wlosami:) zainspirowalas mnie heh


    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyglądasz świetnie w krótkich włosach! ;)

      Usuń
  10. Świetnie wszystko zostało skomponowane :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Love the wonderful sweater!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjnie połączyłaś ze sobą to wszystko <3 Podoba mi się :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie swetry! Fajnie, go zestawiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wyglądasz:D
    Bardzo ładny sweterek :D Lubie takie luźne :)


    Odwdzięczam się za każdą obserwacje:D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Witaj na naszym blogu! Jest nam bardzo miło, że możemy Cie tutaj gościć. Jeśli nasz blog Ci się podoba dodaj nas do obserwowanych. Będzie nam bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza! :)