2017/05/18

Ania - I Like Dogs!

T-shirt który zamówiłam na ZAFUL, nie mógł zostać przeze mnie pominięty. Żałuje tylko że zamiast like nie ma tam love! Ponad wszystko kocham zwierzęta i jestem osobą niezwykle na nie wrażliwą.
Gdybym tylko mogła, to każde biedne zwierze przygarnęłabym do domu! Szczerze mówiąc rzadko noszę ubrania z przesłaniem, jednak ta koszulka mnie urzekła. Dobrałam do niej dziurawe boyfriendy jednak, ja ze względu na mój wzrost zawsze dobieram do tego rodzaju spodni szpilki.

Nie mogę również nie wspomnieć o moich włosach! Z pewnością zauważyliście , że ich długość uległa zdecydowanej zmianie. Ponieważ moje włosy są z natury cienkie, to dodatkowe przedłużanie na ringi czy keratynę by je zdecydowanie osłabiło. Postanowiłam na naturalne włosy na clipach , które mogę sobie przypiąć i odpiąć kiedy tylko mam na to ochotę. Zamówiłam je na BEST HAIR STORE i mogę Wam śmiało polecić ten sklep, ponieważ włosy są grube, a przesyłka dotarła do mnie w niecały tydzień! Moje znajdziecie TUTAJ.
Na dziś to tyle, dajcie znać jak podoba Wam się stylizacja i włosy ;) 

T-shirt TUTAJ / Spodnie HOUSE / Choker TUTAJ / Szpilki MANGO / Okulary TUTAJ
Włosy Clip in TUTAJ











Fot.Make Your Style


4 komentarze:

  1. Jeśli dobrze się czujesz z takimi włoami, to najważniejsze!
    Swobodna możliwość zmian to duży luksus :)

    Bardzo fajnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla nas połączenie idealne :) Świetne dżinsy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny look!
    http://blueberryhome-inspiracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Witaj na naszym blogu! Jest nam bardzo miło, że możemy Cie tutaj gościć. Jeśli nasz blog Ci się podoba dodaj nas do obserwowanych. Będzie nam bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza! :)