2014/09/24

Kasia OOTD - Punk's Not Dead

Witajcie!

Postanowiłam spróbować przegonić jesienną pogodę, dlatego założyłam bluzkę z Zary odkrywającą brzuch. Jak się właśnie okazało kosztowało mnie to podwyższoną temperaturę i katar ;) Chyba czas pożegnać piękne, ciepłe dni i pogodzić się z jesienią. Żeby wprowadzić więcej koloru na nasze ulice potraktowałam włosy niebieskim pudrem (trochę się na ten temat nasłuchałam podczas robienia zdjęć). Kolejny pozytywny, kolorowy element to buty. Moje najukochańsze szpilki, które niestety rzadko mam okazję założyć (swoją drogą kupione na ślub Ani) ;). Żeby nie było za kolorowo wybrałam czarne spodnie z Mango. Torebkę z Pepco znacie z poprzedniej stylizacji (nie mogę się z nią rozstać!)

Do zobaczenia wkrótce ! ;)











Fot. Piotr Seyna

Bluzka (T-shirt) ZARA / Kurtka (Jacket) NEW LOOK / Spodnie (Jeans) MANGO / Buty (Shoes) CENTRO / Torebka (Bag) PEPCO / Okulary (Sunglasses) BIEDRONKA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na naszym blogu! Jest nam bardzo miło, że możemy Cie tutaj gościć. Jeśli nasz blog Ci się podoba dodaj nas do obserwowanych. Będzie nam bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza! :)