2014/10/30

Autumn Forest!


Ania


W tym sezonie pikowane ubrania to absolutny hit! W sieciówkach możecie teraz znaleźć dużo pikowanych bluz,spódnic,swetrów,kurtek czy płaszczy.Jeżeli jednak nie jesteście fankami tego wzoru możecie postawić na pikowane dodatki np. rękawiczki lub torebkę.
Mój dzisiejszy zestaw to gruba biała pikowana bluza z dłuższym tyłem, jeansowe rurki oraz czarne botki.
Kapelusz i torebka dopełniają stylizację.









Bluza (Blouse) ALLEGRO/ Spodnie (Jeans) PRIMARK/ Botki (Shoes) ALLEGRO/ Kapelusz (Hat) H&M/ Torebka (Bag) ATMOSPHERE/ Pierścionki (Rings) OPIA

Kasia


Do dzisiejszej stylizacji wybrałam fioletową sukienkę. Przeważnie unikam tego koloru, ale ta sukienka, (którą dostałam w prezencie od siostry) mnie zauroczyła. Od razu, kiedy ją zobaczyłam, pomyślałam że będzie dobrze wyglądać z kurtką skórzaną, którą znacie z poprzedniej stylizacji.
Do tego workery na szpilce i okulary kolorystycznie dobrane do sukienki.










Kurtka (Jacket) KLIK / Sukienka (Dress) ATMOSPHERE / Okulary (Sunglasses) ALLEGRO / Buty (Shoes) PRIV SHOP

3 komentarze:

Witaj na naszym blogu! Jest nam bardzo miło, że możemy Cie tutaj gościć. Jeśli nasz blog Ci się podoba dodaj nas do obserwowanych. Będzie nam bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza! :)