2014/11/26

Glam Rock

Kasia

Połączenie białej koszuli i jeansów jest tak proste, że nie ma co się nadmiernie na ten temat rozpisywać. Do tego zestawu dołączyłam jedynie mój ulubiony czarny kapelusz.









Koszula (Shirt) Ralph Lauren / Spodnie (Jeans) Guess / Kapelusz (Hat) SH

Ania

Chociaż krata nigdy nie wyszła z mody, to tegorocznej jesieni jest absolutnym hitem! Jest to wzór o tyle uniwersalny, że sprawdzi się zarówno w looku sportowym ( koszula, jeansy + trampki ), eleganckim ( płaszcz ) lub rockowym ( spódnica lub sukienka + ramoneska i botki ). Moją czerwono-czarną sukienkę połączyłam z czarnymi szpilkami i kapeluszem. Z pewnością krata zagości na dłużej w mojej szafie, ponieważ bardzo się z nią polubiłam :)










Sukienka (Dress) ALLEGRO / Kapelusz (Hat) H&M / Buty (Shoes) VERO MODA / Dodatki (Accessories) PRIMARK


Fot. Piotr Seyna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na naszym blogu! Jest nam bardzo miło, że możemy Cie tutaj gościć. Jeśli nasz blog Ci się podoba dodaj nas do obserwowanych. Będzie nam bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza! :)