2015/07/27

OOTD Ania - Pastelowa Mini

Czy Wy dziewczyny kiedy wybieracie się na zdjęcia na Wasz blog specjalnie się do nich szykujecie?!
Ja nigdy tego nie robię, ponieważ wychodzę z założenia,że chce Wam pokazać siebie taką jaka jestem, to znaczy w jakich rzeczach chodzę na co dzień i w jakich dobrze się czuje :) Nie jest oczywiście tak,że nie wybieram ubrań do zdjęć tylko "z marszu, tak jak stoję" idę je robić,ale moim zamierzeniem jest się ubrać w to co lubię, a nie przebrać...Sukienka, którą mam na sobie jest ( jak pewnie niektóre/niektórzy z Was zauważyli ) prawidłowo tuniką, ale ja osobiście nie lubię nosić tunik i legginsów więc dla mnie jest po prostu sukienką mini ;)
Zostawiam Was ze zdjęciami :*
































Fot.Make Your Style
Sukienka/Tunika PRIVSHOP / Buty ELILU / Torebka PRIMARK / Okulary BIEDRONKA




7 komentarzy:

  1. do zdjęć szykuję się tak sama jak na każde ważne spotkanie, starannie dobieram wszystkie dodatki, czeszę się sama, makijaż robię sobie sama, tak jak zawsze:) ale na pewno nie jest to wyjście po bułki do sklepiku obok.
    bardzo sympatyczna ta tunika:)


    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna sukienka- lubie z kapturem ale ciut za krótka jak dla mnie;)buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tył ma dłuższy, więc całkiem fajnie wygląda jako sukienka! :)

      Usuń
  3. Czekałem na ten wpis, boskie nogi! Podziwiam i zawsze będę podziwiać. Twój Andrzej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świeżo i wygodnie! Pięknie moja droga!

    Pozdrawiam http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń

Witaj na naszym blogu! Jest nam bardzo miło, że możemy Cie tutaj gościć. Jeśli nasz blog Ci się podoba dodaj nas do obserwowanych. Będzie nam bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza! :)