2015/09/07

OOTD Ania - Hello September!

W ostatnim poście pokazywałam Wam luźną zakupową stylizację...Dzisiejsza spódnica to efekt właśnie tych zakupów. Wzór, kolor i materiał - wszystko mi w niej odpowiada i co najważniejsze jest idealnej długości, co przy moim wzroście jest ogromną niespodzianką :)
Założyłam do niej klasycznie biały t-shirt i jasną ramoneskę tak żeby góra nie odwracała uwagi od dołu.
Worek z frędzlami to również mój ostatni "łup".

Mam nadzieje,że zestaw przypadł Wam do gustu :*

Ps.Jeżeli jeszcze nie trafiliście na stronę utalentowanej dziewczyny tworzącej wyjątkową biżuterię, zapraszam na Handmade Hell Mouse!


Fot.Make Your Style

Ramoneska H&M / T-shirt H&M / Spódnica ATMOSPHERE / Torebka PRIMARK / Okulary BRISTOL NL / Bransoletki Handmade Hell Mouse




8 komentarzy:

  1. WOW! Dla mnie bomba! Spódnica naprawdę robi wrażenie! Tak jak napisałaś ma świetny wzór i kolor <3 Przepięknie!

    http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna spódnica- całość wygląda fantastycznie:) buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna spódnica- całość wygląda fantastycznie:) buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna spódnica , świetnie wszystko razem połączyłaś :) Super wyglądasz :)

    www.emynia.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wzór spódnicy jest genialny. Daje po oczach hihi :) Bardzo podoba mi się zestawienie z torebką z frędzlami <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torebka i spódnica to mój zdecydowany faworyt ostatnich zakupów :)

      Usuń

Witaj na naszym blogu! Jest nam bardzo miło, że możemy Cie tutaj gościć. Jeśli nasz blog Ci się podoba dodaj nas do obserwowanych. Będzie nam bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza! :)