2016/10/18

OOTD Kasia: 90's / sammydress.com

Hej!

Sporo czasu minęło od ostatniego posta. Po części przez nieprzychylną pogodę. No, ale mamy jesień, więc nie ma się czemu dziwić...
Dziś prezentuję Wam mój ostatni wybór ze sklepu internetowego SammyDress. A w zasadzie wybory, bo z tego sklepu mam na sobie kurtkę i t-shirt. Trochę dla przełamania, a bardziej przez przypadek, nie założyłam do tej stylizacji spodni (chociaż początkowo miały być). Na dworze było zimno, więc wymyśliłam, że pod t-shirt założę sukienkę z długim rękawem :) Tak! To nie spódnica a elegancka, klasyczna sukienka z Topshopu. A więc...

T-shirt SammyDress / Kurtka SammyDress / Sukienka TOPSHOP/ Buty No Name

















3 komentarze:

  1. Patent z sukienką zamiast spódnicy też znam i czasami stosuję ;)
    Na chłody w sam raz!
    Przynajmniej w brzuch człowiekowi nie jest zimno ;P

    Rzeczywiście - prawdziwe lata '90!
    Te w dobrym guście!

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz super! uwielbiam lata 90's i chętnie ukradłabym ci ten look <3
    Kochana, chciałabym serdecznie zaprosić cię na mojego bloga,
    http://coeursdefoxes.com
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń

Witaj na naszym blogu! Jest nam bardzo miło, że możemy Cie tutaj gościć. Jeśli nasz blog Ci się podoba dodaj nas do obserwowanych. Będzie nam bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza! :)