2017/01/08

Ania - Szmaragdowy Płaszcz i Dywanowe Spodnie

Poprzedni post chociaż dodany już w tym roku, został stworzony jeszcze pod koniec zeszłego 2016.
Z przyjemnością więc witam Was w tym nowym 2017 roku i od razu życzę Wam samych pomyślności! <3
Dziś zapraszam Was na wyjątkowo barwną stylizacje ( jeżeli chodzi oczywiście o mnie ).
Płaszcz, który posiadam w swojej szafie już od dłuższego czasu uwiódł mnie w szczególności pięknym szmaragdowym kolorem, spodnie natomiast nazwałam "dywanowymi" ze względu na ich print, który właśnie tak mi się skojarzył. Możecie mieć wrażenie że panuje tutaj dziś stylizacyjny "misz masz" , jednak po sylwestrze mam jeszcze zamieszanie w głowie :)








Fot.Make Your Style

 Bluzka H&M / Płaszcz SHEIN / Spodnie H&M / Kapelusz ATMOSPHERE / Okulary TOPSHOP / Buty NO NAME


17 komentarzy:

  1. Ale fajny płaszczyk i ciekawe spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja! :) Kolor płaszczyka bardzo ciekawy!
    Ostatnie zdjęcie - naj, naj! To ułożenie włosów, uśmiech, nawet kapelusz... MEGA! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Diane, włosy same się "ułożyły" po wstaniu z łóżka miałam właśnie taką fryzurę :P

      Usuń
  3. Dla mnie to on bardziej w turkus wpada, ale zdaję sobie sprawę, że zdjęcia zawsze trochę przekłamują kolory ubrań ;)

    Jest bardzo ładny - bez względu na to w jakim kolorze ;P

    Kapelusz jest śliczny i świetnie tu pasuje!
    Lubię tu u Was oglądać kapelusze <3

    Nosicie je z klasą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście zdjęcia przekłamały kolor płaszcza, a szkoda ;)
      Pozdrawiamy! <3

      Usuń
  4. Fantastyczny kolor plaszcza- jak ja się cieszę, że są jeszcze ludzie, ktorzy nie boją się nosić takich kolorów zimą :D
    spodnie rownież bardzo mi się podobają- mega oryginalny print maja :)

    super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej stronie od tak kolorystycznych stylizacji nawet latem, jednak czasami są takie dni kiedy chce się koloru ;)

      Usuń
  5. Zdecydowanie mój kolorek! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem zachwycona płaszczem - jest przepiękmy!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny płaszcz, cudny kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz w tej zieleni :))
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Płaszczyk cudowny :) Czaimy się na kapelusz i chyba w końcu się zdecydujemy,bo naprawdę jest to dopełnienie stylizacji :)
    Obserwujemy i pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Looking gorgeous :) Have a good day :)
    Regards
    Walkindiscount.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie. Śliczny płaszcz :-)

    OdpowiedzUsuń

Witaj na naszym blogu! Jest nam bardzo miło, że możemy Cie tutaj gościć. Jeśli nasz blog Ci się podoba dodaj nas do obserwowanych. Będzie nam bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza! :)