2017/03/12

OOTD: #longshirt

Lubię koszule, ale mam z nimi pewien problem... nie lubię prasować! Wbrew pozorom tę, którą mam na sobie, przed zdjęciami prasowałam dwukrotnie.
Dziś kolejny raz moje panterkowe buty z Bonprix. Są tak lekkie i wygodne, że naprawdę trudno się z nimi rozstać na dłużej.
Przyznaję, że to zdjęcia robione "na szybko" tuż przed moją pracą, więc nie ma ich zbyt wiele. Jednak dla urozmaicenia niedzieli dobre i tyle :) Pozdrawiam!

Koszula FOREVER21/ Kurtka EBUTIK.PL/ Spodnie PIECES/ Buty BONPRIX








4 komentarze:

  1. Świetne buty :D Prasowanie koszul to nie tylko Twoja zmora :D Ja uwielbiam je nosić-tylko kwestia gniotliwości materiału mnie przeraża :D Zazwyczaj im bardziej naturalny materiał, tym zwieksza się gniotliwość :( Stylizacja bardzo mi się podoba :D

    Pozdrawiam :D
    Jagoda z mrsblueberry3.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  2. I love this kind of shirts.They look great!Amazing outfit:)

    Minnah's Life

    OdpowiedzUsuń
  3. Musisz sobie kupić steamer :D
    Bardzo ułatwia prasowanie koszul, chociaż z kołnierzykami i mankietami sobie nie radzi :D

    Albo trzeba zrezygnować z koszul z wiskozą a przerzucić się na bawełniane i szyfonowe - tym nic nie zaszkodzi i nie wygniotą się ;P

    Serio, ja tak zrobiłam ;P

    W każdym razie - gniecie się, ale jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń

Witaj na naszym blogu! Jest nam bardzo miło, że możemy Cie tutaj gościć. Jeśli nasz blog Ci się podoba dodaj nas do obserwowanych. Będzie nam bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza! :)