2015/03/25

OOTD Ania - Wiosna ach to Ty!

Od zeszłego roku buty typu slip on zawładnęły moim sercem. Nie dlatego,że są modne ( chociaż to również ich atut :) ) ale przede wszystkim są bardzo wygodne i świetnie współgrają z każdą stylizacją. Założone zarówno do spodni jak i spódnicy wyglądają rewelacyjnie i fajnie dopełniają stylizację!
Korzystając z marcowych 17 stopni postawiłam na prosty lekki zestaw w "żywych" wiosennych kolorach.
Takie zestawienia lubię najbardziej :)


















Fot.Make Your Style

Bluzka SHEINSIDE / Spodnie eBUTIK / Kurtka NEW LOOK / Buty DEEZEE KLIK / Torebka PRIMARK / Okulary PRIVSHOP


11 komentarzy:

  1. ja nie byłam fanką slip-on'ów.
    aż do tegorocznej wiosny - jakoś je polubiłam i nawet jedną parę sama kupiłam ;)

    w Twoim zestawie wyglądają bardzo dobrze, bo zgrały się z długością nogawek spodni!
    takie buty najlepiej jednak wyglądają z nogawką o długości przed kostkę!

    no i czerwień spodni - idealnie skomponowała się z printem bluzki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lilly czyżby czarne slip on-y znalazły się w Twojej szafie? :)
      Ps. Masz rację jeżeli chodzi o długość nogawki do tego typu butów, z długością przed kostkę wyglądają zdecydowanie najlepiej :)

      Usuń
  2. Piękny zestaw ! Wiosenne kolorki i urocza bluzeczka :) Pozdrawiam x

    http://www.mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. T-shirt <3

    Pozdrawiam, M.
    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko mi się podoba! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna koszulka

    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie! W bucikach się zakochałam <3
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty szczerze polecam, bo są baaardzo wygodne! :)

      Usuń

Witaj na naszym blogu! Jest nam bardzo miło, że możemy Cie tutaj gościć. Jeśli nasz blog Ci się podoba dodaj nas do obserwowanych. Będzie nam bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza! :)