2015/03/27

OOTD Kasia- Flowers.

Pogoda jest tak piękna, że po prostu chce się żyć!
Dziś wybrałam rzecz, którą bardzo lubię- moją ukochaną, zwiewną sukienkę z River Island. Dla niektórych bardziej przypomina ona fartuch, ale ja tak już mam, że najbardziej lubię te rzeczy, które średnio przemawiają do innych. Jednak tu, na blogu, przeważnie piszecie o moich wyborach pozytywnie (czasami mnie to nawet zaskakuje;).
Najważniejsze jest jednak to, jak my sami się czujemy w tym, co nosimy. I w każdej innej dziedzinie życia liczy się przede wszystkim to, czego my chcemy i czego oczekujemy od siebie. Nie to jak chcieliby nas widzieć inni.










Fot. Make Your Style

Sukienka RIVER ISLAND/ Kurtka BUTIK/ Buty ALLEGRO

23 komentarze:

  1. wszystko mi się tu podoba :) sukienka, ramoneska, buty rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zwiewności zestawione z ciężkimi elementami lubię bardzo, dlatego podoba, bardzo mi się podoba ten zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie wiem, co niektórzy chcą od tej sukienki, ma piękne kolory i oryginalne wzory- mi bardzo się podoba! ale tak jak mówisz, najważniejsze jets to, byś Ty dobrze się w niej czuła, bo nie sztuką jest ślepo podąrząć za modą i ubierać na siebie coś, co nie pasuje do naszej swylwetki, ale trzeba nosić, by być na czasie i modnym... :/
    super, że przełamałaś tą dziewczęcą sukienkę, skórzaną ramonką... trochę zadziorrra dodała- absolutnie moje klimaty <3

    Co byś powiedziała na wspólną obs?
    miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie rozumiem o co im chodzi ;) Taka ładna, dziewczęca, zwiewna sukienka...

      Usuń
  4. cudnie! po prostu cudnie!!! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie pogoda niestety znacznie się pogorszyła :(!
    Mnie sukienka bardzo się podoba!!! Świetny set <3

    http://www.fashionmint.pl/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz ;)
    co powiesz na wspolna obs ? zacznij i daj znac http://paperlifex33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny wiosenny look :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurteczka wpadła mi w oko ! Jest przegenialna :) A cała stylizacja świetnie się komponuje. Pozdrawiam x

    http://www.mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt- kurtka jest bardzo fajna i świetnie się ją nosi :)

      Usuń
  9. Swietnie sie prezentujesz w sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  10. idealna sukienka! ;)
    Obserwujemy ? daj znac u nas :*
    PS dziekujemy za komentarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie ubrałabym się tak!:) Bardzo ładnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie wygladasz :>

    www.madamedaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. sukienka jest świetna! :)
    również dodałam do obs :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj na naszym blogu! Jest nam bardzo miło, że możemy Cie tutaj gościć. Jeśli nasz blog Ci się podoba dodaj nas do obserwowanych. Będzie nam bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza! :)