2016/03/06

OOTD Kasia: Hype!

Hej!

Ania pisała ostatnio, że nie do końca dobrze czuje się, kiedy porzuca typowo kobiecy styl. Cóż, muszę przyznać, że u mnie jest zupełnie odwrotnie. Może zatęskniłam za byciem nastolatką ;) sama nie wiem. Może u mnie proces starzenia wywołuje chęć do coraz większej wygody. W każdym razie nie pamiętam, kiedy chodziłam w szpilkach. I dziś też typowo luźna stylizacja. Z bluzą pożyczoną od chłopaka i w miejscu, które kojarzy się z młodością zdecydowanie.

T-shirt HYPE! 
Bluza H&M 
Płaszcz ATMOSPHERE
Jeansy ZARA
Buty NIKE
Okulary TOP SECRET












5 komentarzy:

  1. Kochana wyglądasz cudownie, a jeansy leżą na Tobie idealnie, aż Ci zazdroszczę <3. Super fryzurka, lubię takie cięcia!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz bardzo fajnie. Podoba mi się taki luźny styl u innych, ale sama nie wyglądam dobrze, niestety. Jestem skazana na szpilki:p
    Masz niesamowite spodnie, świetne buty i ciekawą fryzurkę;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie i na luzie. W ogóle urocza bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Luźno, modnie i z klasą, lubię! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Love the simplicity of your look!

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń

Witaj na naszym blogu! Jest nam bardzo miło, że możemy Cie tutaj gościć. Jeśli nasz blog Ci się podoba dodaj nas do obserwowanych. Będzie nam bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza! :)