2016/03/01

Co nas zachwyciło, czyli... Oscary 2016!

Wielkie Gale to idealna okazja, by się pokazać. Jedni robią to dobrze inni trochę gorzej. Jednak w tym zestawieniu skupię się jedynie na tym, co mnie zachwyciło.
Jak to zwykle bywa jedni przesadzili, inni nie dopracowali, ale są też tacy, którzy trafili w punkt!
Czasami zastanawiam się, co kieruje kobietą, która może założyć cokolwiek zechce, za pieniądze, na które "normalny" człowiek musi pracować kilka lat, a mimo to wybiera rzecz, która jest modowym straszydłem. No, ale miałam się skupić na tych dobrze wyglądających. Więc zapraszam Was na moją TOP 5 Oscarowych stylizacji!

Miejsce 5 

Naomi Watts (Armani)

Aktorka, którą uwielbiam i uważam, że jest tak wyjątkowo piękna, że dobrze wyglądałaby we wszystkim. Jednak zachciało się Jej poświecić. Na szczęście nie ciałem, a sukienką. Patrząc na te zdjęcia trudno uwierzyć, że aktorka ma prawie 50 lat. Skromna fryzura do niekoniecznie skromnej sukienki to dobre rozwiązanie. Może jestem nieobiektywna, bo Naomi jest jednym z moich "urodowych" ideałów...


Miejsce 4

Olivia Munn (Stella McCartney)

Przyznaję szczerze, że to nazwisko niewiele mi mówi. Jednak przeglądając Oscarowe kreacje z 2016 roku ta wywołała u mnie bardzo pozytywne odczucia. Skromność- fajnie, że wciąż pojawia się na wielkich galach. Tu uwagę przyciąga kolor sukienki i... oczywiście piękna twarz aktorki. 



Miejsce 3

Charlize Theron (Dior HC)

Mój kolejny ideał... Patrząc na całość tej stylizacji, widzę wielką klasę! I wydaję mi się, że więcej pisać nie trzeba.


Miejsce 2

Rooney Mara (Givenchy HC)

Kobieta o niebanalnej urodzie i stylu. Zachwyciło mnie połączenie pięknego makijażu oraz raczej mało typowej (jak na takie wydarzenie) fryzury. Koronkowa sukienka z wycięciami jest obłędna i Rooney wygląda po prostu doskonale! 



Miejsce 1

Lady Gaga (Brandon Maxwell)

Na wielu portalach możemy przeczytać o tym, że ta stylizacja była najlepszą na tegorocznej gali rozdania Oscarów. Cóż, dla mnie również. Kreacja jest piękna, Lady Gaga wygląda jak milion dolarów (a z tego co wyczytałam miała na sobie sporo więcej...). W zasadzie brak słów. Ta stylizacja dla mnie wygrywa! 


...A na koniec

... najpiękniejsza para wieczoru. I to wcale nie za sprawą kreacji, a bijącego od nich przyjacielskiego przywiązania i radości.


To tyle z mojej strony. A kto Waszym zdaniem wyglądał najlepiej na tegorocznych Oscarach? 

Pozdrawiam! 

5 komentarzy:

  1. Aż nie wierzę, że moim wyborem jest kreacja w kolorze, którego nienawidzę, ale to Olivia podoba mi się najbardziej. :-) Niemniej faktycznie to Gaga ma najładniejszą sukienkę. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, pomarańczowa sukienka jest piękna... a jeszcze piękniejsza byłaby, gdyby była czarna ;)

      Usuń
  2. O widzę identyczne posty robimy ;p u mnie na blogu przedstawiam moje 3 ulubione stylizacje tej galii. Wpadnij zobaczyć :D
    http://magdelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Great post! Stunning photos!

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tak samo jak koleżanka wyżej nie lubię koloru "pomarańczy", ale ta sukienka podoba mi się najbardziej ze względu na prostotę, myślę, że na takie wyjście również wybrałabym coś w tym stylu ;)

    Pozdrawiam i przesyłam buziaki :*
    www.modenachmir.com

    OdpowiedzUsuń

Witaj na naszym blogu! Jest nam bardzo miło, że możemy Cie tutaj gościć. Jeśli nasz blog Ci się podoba dodaj nas do obserwowanych. Będzie nam bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza! :)