2016/08/31

OOTD Kasia: Ostatni dzień wakacji

Hej!

Być może niektórzy z Was dowiedzieli się już z fb, że Ania powróciła z wakacji. Dla mnie dobrze, w końcu mogłyśmy spotkać się na zdjęcia. Dziś, jak dla mnie nietypowo, bo w kombinezonie. Rzecz kojarzona z brakiem wygody (sama tak właśnie kombinezony kojarzyłam) okazała się naprawdę wygodna. Pewnie dlatego, że nie ma on żadnych guzików i zamków. To chyba w kombinezonach istotne.
Końcówka wakacji jest dla mnie zdecydowanie zbyt ciepła i słoneczna. No, ale ja zawsze latem mam wzmożoną chęć do narzekania na pogodę. Może jestem dziwna, ale nie mogę doczekać się pory noszenia ciepłych swetrów i skarpet.
Zostawiam Was z całkiem dużą porcją zdjęć. Miłego ostatniego dnia wakacji :)


















1 komentarz:

Witaj na naszym blogu! Jest nam bardzo miło, że możemy Cie tutaj gościć. Jeśli nasz blog Ci się podoba dodaj nas do obserwowanych. Będzie nam bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza! :)