2016/02/29

OOTD Kasia: Miejskie Boho

Hej!

Stylizacja na ten dzień miała wyglądać zupełnie inaczej. Wciąż mi coś nie pasowało, czegoś brakowało i tak dalej. Przebierałam się jakieś 15 razy, aż w końcu powiedziałam sobie STOP- tak jest najwygodniej. Miała być sukienka, a znów są spodnie ;) Narzutka, okulary i szeroki pas przemyciły do stylizacji trochę stylu boho. Reszta to klasyka... Czerń, która zawsze będzie dla mnie najlepsza!

 Golf H&M/
Narzutka RIVER ISLAND
 Okulary TOP SECRET
Spodnie VERO MODA
Ramoneska EBUTIK.PL
Buty ALLEGRO












9 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja! Uwielbiam styl boho:) Fajnie pasuje tutaj pasek i okulary, a narzutka nadaje charakteru całości;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta spięta pasem narzutka, to genialne zagranie!
    Przyciąga wzrok, pasuje do Ciebie - wygląda wybornie!

    OdpowiedzUsuń
  3. WIELKIE WOW!!
    Haha mi zawsze stylówki "na spontana" wychodzą najlepsze :) Ja jestem zachwycona tą stylizacją :)
    Świetny look!

    Buziaki kochana :*
    www.modenachmir.com

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna stylizacja:) uwielbiam taki styl:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądałaś. :)

    Pozdrawiam,
    www.hoe-e.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialnie wyglądasz ! :) ta narzuta wygląda fantastycznie, czerń jest najlepsza! W każdej postaci , super wyglądasz :)
    Pozdrawiam Kamila, również z Poznania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie!

    www.fashionmint.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz, a narzutka jest obłędna ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Również uwielbiamy styl boho i bardzo cieszy nas, że w tym sezonie powraca on z wielką siłą :)
    W naszym sklepie znajdziecie kilka inspirujących zestawów: www.insegna.pl

    OdpowiedzUsuń

Witaj na naszym blogu! Jest nam bardzo miło, że możemy Cie tutaj gościć. Jeśli nasz blog Ci się podoba dodaj nas do obserwowanych. Będzie nam bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza! :)