2016/07/06

OOTD Kasia: B&W

Cześć!

Na szczęście mamy ostatnio z Anią więcej czasu na robienie nowych zdjęć. Na wczorajszą sesję wybrałam crop top z H&M, jednak nie jestem pewna czy kiedykolwiek się do odkrytego brzucha przyzwyczaję. Wyszłam z założenia, że będzie to czarno-biały look, dlatego spodnie z wysokim stanem są w kolorze czarnym (H&M) i buty podobnie jak bluzka czarno-białe. Jednak czegoś mi zabrakło... może radości w tej stylizacji? Dorzuciłam więc znany Wam już żółty żakiet z Only. I tak powstało to, z czym się z Wami dzisiaj podzielę.

Miłego Dnia!













3 komentarze:

  1. Ten żółty żakiet był strzałem w 10! Wyglądasz super! Ja osobiście ostatnio uwielbiam biało-czarne stylizacje ;) Zapraszam kochane do siebie właśnie dodałam nowego posta "black&white" :)
    Świetny look!

    Przesyłam buziaki
    Patka
    www.modenachmir.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba jesteśmy w posiadaniu tego samego crop-topu :)

    Bardzo fajnie na Tobie leży!
    Nie wiem, co Ty masz do odkrytego brzucha ;P
    Twój się nadaje do pokazywania, więc nie przesadzaj ;P

    OdpowiedzUsuń

Witaj na naszym blogu! Jest nam bardzo miło, że możemy Cie tutaj gościć. Jeśli nasz blog Ci się podoba dodaj nas do obserwowanych. Będzie nam bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza! :)