2016/07/31

OOTD Kasia: Deszcz na betonie.

Deszczowo się zrobiło. Staramy się jednak nie odpuszczać wolnych chwil, w których możemy zrobić zdjęcia. (Prawie) żadna pogoda nam nie straszna. 
A co mam na sobie? Bluzkę już znacie, buty też... nowością są tu culoty- jedyne jakie posiadam. Zawsze miałam słabość do tego kroju spodenek. Już dawno, kiedy jeszcze kompletnie nie były modne, zakupiłam jedną parę w H&M, z których niestety już wyrosłam. Na szczęście udało mi się znaleźć te, które mam na sobie. Mają jedną bardzo dużą zaletę- są czarne. No i pięknie powiewają na wietrze :)

Bluzka HOUSE/ Culoty MOHITO/ Buty NEXT/ Kapelusz TOPSHOP/ Okulary TOP SECRET












4 komentarze:

  1. Nice shades
    http://dimplekhadi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodnie super się prezentują! :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestaw w stu procentach w moim stylu!
    Gdybym posiadała w swojej szafie jakąkolwiek parę kulotów, to nosiłabym je właśnie tak - z melonikiem i taką górą!
    No, może dodałabym jeszcze szelki ;)

    Ja jestem baaaardzo na tak!

    OdpowiedzUsuń
  4. Perfekcyjne dopasowane, wyglądasz świetnie :)
    całość super ze sobą wygląda.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń

Witaj na naszym blogu! Jest nam bardzo miło, że możemy Cie tutaj gościć. Jeśli nasz blog Ci się podoba dodaj nas do obserwowanych. Będzie nam bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza! :)