2016/07/01

OOTD Kasia: Crop Top & Maxi Skirt

Hej!

Lato mi nie służy. To zdecydowanie nie moja pora roku, o czym pewnie pisałam Wam już nie raz. Na szczęście upalnych dni nie ma póki co zbyt wiele. Akurat na dzisiejsze zdjęcia słońce nie dawało za wygraną. W takie dni niechętnie rezygnuję ze spodni na rzecz "przewiewu" :) A najbardziej przewiewną z moich maxi spódnic jest ta czarna z Zary. Żeby nie było za poważnie, do czerni dodałam trochę koloru. Bluzka w kwiatowy print jest z H&Mu, a jeansowe trampki z New Look (też w kwiatki zresztą).
Uciekam odpoczywać. Miłego dnia! :)

















5 komentarzy:

  1. fajne połączenie bluzki z maxi

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie połączenie :-) świetnie wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prosto, ale dziewczęco i zwiewnie, więc typowo letnio - w upały nie ma sensu zbytnio rozdrabniać się nad strojem ;)

    Jest dobrze!

    P.S. też nie przepadam za latem ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę - u mnie upały pełną gębą ;/ Siedzę w samym stroju kąpielowym, a i tak czuję żar na skórze ... ;/Chętnie przywdziałabym maxi, bo je uwielbiam, a Twoja jest świetna - prosty krój i kolor, bez udziwnień. Klasyka.

    OdpowiedzUsuń

Witaj na naszym blogu! Jest nam bardzo miło, że możemy Cie tutaj gościć. Jeśli nasz blog Ci się podoba dodaj nas do obserwowanych. Będzie nam bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza! :)