2016/02/16

OOTD Kasia: Koszulowa Sukienka II

Hej!

Rano obudziły mnie słowa "Wstawaj Kasiu". Ania... wyrwała mnie z zakatarzonego snu. Chwyciła mnie choroba i postanowiłam spędzić dzień w łóżku. Wypiłyśmy kawę, pogadałyśmy i wyszło słońce. Wtedy usłyszałam tylko "Dalej, ubieraj się i idziemy robić zdjęcia". Wzięłam więc co miałam pod ręką, ubrałam się i umalowałam. Zajęło mi to jakieś 20 min. A! Jeszcze koszulową sukienkę wyprasowałam (wbrew pozorom), co okazało się mało istotne, bo w samochodzie znów się pogięła.
Sukienkę można znaleźć TU.

Wracam do łóżka, a Was zostawiam ze zdjęciami :)









9 komentarzy:

  1. świetne są te koszule *.*
    ja mam podobna tylko bardziej luźniejsza, troszkę krótszą i inny wzór i jestem w niej mega zakochana <3
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna jest!
    Idealnie wpisuje się w ten ciągle modny, minimalistyczny trend :)!

    Życzę zdrowia - oby katar szybko minął :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa stylizacja;) bardzo fajnie wyglądasz:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglada super z dzinsami, lubie polaczenie sukienek i dzinsow :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna jest ta koszulo - sukienka :D! Chętnie przygarnę ją do swojej szafy!

    www.fashionmint.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno już nie widziałam tak ciekawej sukienki! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. That outfit look so comfy and stylish :)

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Paski już któryś sezon królują w modzie ;) Świetnie wyglądasz w tej sukience ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. sama uwielbiam takie koszulowe sukienki

    OdpowiedzUsuń

Witaj na naszym blogu! Jest nam bardzo miło, że możemy Cie tutaj gościć. Jeśli nasz blog Ci się podoba dodaj nas do obserwowanych. Będzie nam bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza! :)