2017/07/17

Ania - Striped Romper / 80's - ZAFUL

Zamawiając kombinezon na ZAFUL zwróciłam przede wszystkim uwagę na mój ulubiony hiszpański dekolt ( pozostałe zresztą zamówione rzeczy również taki dekolt posiadają - o czym przekonacie się niebawem ). Latem nosiłbym najchętniej tylko bluzki, sukienki czy właśnie kombinezony z odkrytymi ramionami. Moją uwagę jednak przykuły jeszcze dwie rzeczy:
*print na materiale - jak z dawnych lat
oraz
*długość prostych nogawek - nieoczywista i cięższa w noszeniu, jednak stąd właśnie ciekawa.
Jeżeli Wam również spodobał się kombinezon to znajdziecie go TUTAJ.
Love!

Kombinezon TUTAJ / Klapki H&M / Torebka ATMOSPHERE / Okulary NO NAME














 Fot.Make Your Style

7 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się ten kombinezon
    Ja też mam straszną fazę na falbany przy dekolcie

    OdpowiedzUsuń
  2. cały zestaw bardzo mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie do końca rozumiem czemu przez tę długość nogawek kombinezon jest cięższy w noszeniu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy moim niskim wzroście taka długość jest cięższa, uwierz na słowo ;)

      Usuń
  4. Perfect look perfect dress & perfect bag.
    Regards
    Shopafford.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny kombinezon! Super zestaw! :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj na naszym blogu! Jest nam bardzo miło, że możemy Cie tutaj gościć. Jeśli nasz blog Ci się podoba dodaj nas do obserwowanych. Będzie nam bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza! :)