2017/07/10

OOTD: #dots

Hej!

Znów sukienka... nie poznaję siebie :)
Właśnie dziś przeczytałam artykuł, że grochy to must have sezonu. Szczerze mówiąc, wcześniej nie wiedziałam (...ale ze mnie blogera, eh).
Must have czy nie, z sukienki jestem po prostu zadowolona. I warto było przypomnieć sobie dobre czasy, biegania w sukience bez stanika pod nią... Cóż, sporo czasu minęło od ostatniego razu. A tak się złożyło, że była to jedyna opcja żeby nic nie wystawało. W sensie biustonosz. Żeby inne rzeczy nie wystawały musiałam uważać ;) 

Miłego życia! Pozdrawiam.

Sukienka ROSEGAL / Buty H&M / Okulary MANGO 













4 komentarze:

  1. ciekawy wpis - gratulujemy ;)

    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modnymi zegarkami biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK

    Pozdrawiamy i przesyłamy dla wszystkich czytelników

    KOD RABATOWY: minus20

    WAŻNY NA zegarki i biżuterię (20 % zniżki)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz!
    Bardzo podobają mi się buciki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna, tylko wydaje mi się, że przy takim wzorze długość powinna być do kolan, niekoniecznie aż do kostek.

    OdpowiedzUsuń

Witaj na naszym blogu! Jest nam bardzo miło, że możemy Cie tutaj gościć. Jeśli nasz blog Ci się podoba dodaj nas do obserwowanych. Będzie nam bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza! :)