2017/07/01

OOTD: #streetstyle

Witajcie!

Dziś kolejna prosta stylizacja. Miałam trochę zaplanowanych wcześniej spraw, dlatego musiałam ubrać się wygodnie. I tak, żeby przez cały dzień być w tym, co założyłam rano. Lniana koszula, jeansy i klapki okazały się dobrym wyborem. Co prawda myślałam, że jedno prasowanie koszuli rano wystarczy. No, ale ja często w kwestii prasowania się mylę. Tym bardziej, kiedy wybieram trudny w prasowaniu materiał. No cóż... nie można być dobrym we wszystkim.

Udanego weekendu! 

Koszula MEXX/ Spodnie H&M/ Buty H&M/ Okulary MANGO



















4 komentarze:

  1. Bardzo fajny look, a moje serce skradły te klapeczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz :)
    Pozdrawiam
    http://www.monabyfashion.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty - mnie się bardzo podobają buty!

    Chyba powoli przekonuję się do tych laczek - są super!

    OdpowiedzUsuń

Witaj na naszym blogu! Jest nam bardzo miło, że możemy Cie tutaj gościć. Jeśli nasz blog Ci się podoba dodaj nas do obserwowanych. Będzie nam bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza! :)